Tradurre dialogo '1012lat

marigio007
tradurre

1 at tibi non est pecunia ad haec omnia facienda... et harum omnium rerum pretium tibi solvendum est !
haec omnia efficent ut romani me eligant praetorem: postea, fortasse, solvam
in praesens tempus, ab amicis validis pecuniam mutuam praecepi
2 de crasso te dicere puto; sed etiam crasso pecunia reddenda est !
caesaris spes non est in crasso, sed in catilina consule creando!
3 catalina ? quid ad rem catalina? aspicite! naves atheniensium duae mersae!
increbile! sed revertamus ad catilinam..eius consilium est cives aere alieno levare, ut omnes sciunt
4 mihi mea dignitas est defendenda, mi cato. patricius sum; patricii semper solvunt ea quae iss solvenda sunt
ita dixit te non esse patricium! spernendus es, cum tibi domi non sint imagines maiorum !
5 at...quomodo solves pecunia quam praecepisti ?
ita ut fecerunt omnes qui in summam gloriam venerunt: bellum magnum gerendo
6 hoc cum consules eris, si eris
colenda mihi est fortuna : nam natura bonos imperatores efficit, frotuna deinde adiuvat
7 bene dictum, ergo non favebis catilinae ?
adhuc de hoc catilina ?
8 non respondisti; tibi respondendum est
aspicite! athenienses syracusanos profigaverunt!
9 io! sponsionem vici !
sponsionemne fecisti ?
10 mihi exigenda sunt quinquaginta talenta !
tua solita fortuna, et de catilina ?
11 quid ad rem catilina ? discedamus, cicero: caesar enim sumulat insaniam.
ei ludificanti non sumus hoc modo

Miglior risposta
angelochimico
Non hai il denaro per fare tutte queste cose...ma devi pagare il prezzo di ogni cosa!

fanno ogni cosa affinché i Romani mi eleggano pretore: dopo, forse, mi risolveró per prendere denaro in prestito da amici fidati.

2 Credo che te l'abbia detto Crasso, ma anche Crasso deve restituire il denaro! La speranza di Cesare non è in Crasso, ma nel creare console Catalina!

È una proposta di traduzione, non ne sono certo, non sono facili.

Aggiunto 23 minuti più tardi:

3 Catilina? Che c'entra Catilina? Due navi degli Ateniesi affondate! Ma torniamo a Catilina: il sul consiglio è togliere i debiti ai cittadini, come tutti sanno.

4 Catone, devo difendere la mia dignità: sono un patrizio e i patrizi risolvono sempre le cose che vanno risolte. Così ha detto che tu non sei un patrizio! Devi sdegnarti.

Aggiunto 3 minuti più tardi:

5 In che modo pagherai il denaro che hai ricevuto? Proprio come fecero tutti coloro che pervennero alla massima gloria: cioè sostenendo una guerra.
Miglior risposta
Risposte
marigio007
grazie !!!!

Aggiunto 7 secondi più tardi:

grazie !!!!

Rispondi
Per rispondere a questa discussione devi prima effettuare il login.