Thread di quaglietta
quaglietta:
AIUTOAIUTOAIUTO! scrivo qui perché ho poco tempo e non capisco come altro fare visto che sono nuova di qui... comunque ho bisogno di una versione vi prego è urgentissima!!!
dedalo e icaro
postquam theseus minotaurum interfecit, dedalus atheniensis a minoe rege in labyrintho cum filio icaro coniectus est quia civi auxilium non negaverat. sic artifex operis sui muris a patria arcebatur neque insulam cretam longumque exilium usquam tolerabata: "tenet minos terras -inquit- , tenet etiam pelagus altum. at coelum liberum patet: nos per coelum e carcere effugiemus". dixit et novae arti se dedit: postquam pennas in ordine posuit, tum medias (pennas) lino, imas ceris alligat atque parvo curvamine flectit. filium deinde monuit: "medio caelo curre, icare, quia pennae infra maris unda gravari, supra solis igni aduri possunt"; dum filio praecepta tradit umerisque alas accomodat, lacrimis maduere senis genae, tremuere patris manus. dedit oscula nato et uterque pennis volavit in altum.
per favore aiutatemi!!! grazie in anticipo!
Per qsta vlta te l'ho aperto io perchè nn lo sai fare, ma nn devi invadere i thread altrui!
Cmq ho trovato qsta, ma nn coincide propio con il testo tuo, però credo possa essere cmq utile...