Alune frasi...
1 decemviri libros Sybillinos adire iussi sunt...... deos possent placare (livio) 2 hannibal praefuit paucis navibus..... mari conflixit.(nepote) 3 magistratus templis pellebantur alii omnino aditu ac foro prohibebantur: nemo resistebat (cicerone) 4 prohibiti estis in provincia vestra pedem ponere et prohibiti...ad qum detulistis? (cicerone) 5 spe audiendi aliquid et cognoscendi nostro apparatus, maximum imbri capuam veni ut eram iussi (cicerone) 6 mil accusare eom moderate a quo ipse nefarie accusatur per senatus auctoritatem non est situs (cicerone).... please..
Risposte
mi disp...°
va be grazie cmq...
dipende
eh lo so.. ma quelle di cicerone soprattutto non si trovano mai..
non sempre trovi le frasi uguali!
uffi...
non le trove!
ok.. be la 4 continua come ho scritto sopra... ora riscrivo le altre... 1 decemvtri libros sibyllanos adire iussi sunt e t q. fabios pictor delphos ad oraculum missus est sciscitatum quibus precibus suppliciisque deos possent placare (livio) 2 hannibal praefuit paucis navibus , quas ex syria iussus erat in asiam ducere, iisque adversus rhodiorum classem in pamphylio mari conflixit. (nepote)... le altre che ho scritto erano intere...
meglio che scrivi le frase intere così capiamo quale vuoi
ok grazie... la 4 però continua così.. quomodo id tulistis ? acceptae iniuriae querelam ad quem detulistis? ce l'hai per caso....
13) Decemviri libros Sybillinos adire atque inspicere iussi sunt
Fu ordinato ai decemviri di andare e osservare i libri Sibillini
4).prohibiti estis in provincia vestra pedem ponere et prohibiti summa cum iniura.
Vi è stato proibito di metter piede nella vostra provincia e vi è stato proibito con gravissima ingiustizia.
Fu ordinato ai decemviri di andare e osservare i libri Sibillini
4).prohibiti estis in provincia vestra pedem ponere et prohibiti summa cum iniura.
Vi è stato proibito di metter piede nella vostra provincia e vi è stato proibito con gravissima ingiustizia.
Questa discussione è stata chiusa