Lettera di assunzione in Inglese

djbranko
Ciao a tutti...ho bisogno di una grossa mano. Domani abbiamo compito di inglese e la prof ci darà dei dati e noi dovremmo scrivere una lettera di assunzione. Qualcuno di voi potrebbe scrivervi un esempio di lettera cosi da utilizzarla come guida? Grazie 1000 a chi potrà aiutarmi.

Aggiunto 1 ore 32 minuti più tardi:

Ti ringrazio :) se altri possono postare le loro lettere mi fanno un grosso favore :)

Aggiunto 5 secondi più tardi:

Ti ringrazio :) se altri possono postare le loro lettere mi fanno un grosso favore :)

Risposte
kika92
Your ref:NC/O21/89/2 41 Butchers lane
Bourne
Lincolnshire
PE72 IGT

Mr L.Price Tel:01924 326437
Personnel Manager
County Buildings
Lincoln L1 3NG

28 September 1995

Dears Mrs Price,

I wish to apply for the job of trainee leisure assistant which was advertised in the Evening Standard on 18th September 1995.

I am 20 years old and left Shirkey School in June 1993 with GCSE grade D passed in English, Maths and Sports Studies. I am currently working as an assistant at the local swimming pool, where i have gained considerable experience of dealing with the pubblic and organising activities. I am currently studying towards a Foundation Leisure and Tourism GNVQ on a day-release basis.

I am extremely interested in the job advertised, and am available any time for an interview. Bourne Swimming Pool Manager, Mrs Jane Thomas, is happy to provide a reference if necessary.

Your sincerely,

C. Cooper

Claire Cooper

Lo presa dal mio libro di testo...spero ti vada bene...per qualsiasi cosa contattami...In bocca al lupo per il compito...

Aggiunto 12 minuti più tardi:

Di nulla...!!!!

Aggiunto 12 secondi più tardi:

di nulla...

Rispondi
Per rispondere a questa discussione devi prima effettuare il login.