La mia famiglia
testi in inglese sulla famiglia personale
la mia famiglia è composta da 4 persone. Io mi chiamo Pia, sono sposata con raimondo. Io e Raimondo abbiamo la stessa età cioè 42 anni, egli è un camionista, io sono un'insegnante di scuola primaria. Katia e Silvia sono le nostre due bambine, la prima di 13 anni ,la seconda di 8 anni. Entrambe sono studentesse, Katia frequenta la seconda media , Silvia la seconda elementare.Io e la mia famiglia abitiamo a Bari in......
P.S. grazie dell'aiuto, spero in una traduzione in inglese è un compito di corso che sto frequentando...arrivederci
la mia famiglia è composta da 4 persone. Io mi chiamo Pia, sono sposata con raimondo. Io e Raimondo abbiamo la stessa età cioè 42 anni, egli è un camionista, io sono un'insegnante di scuola primaria. Katia e Silvia sono le nostre due bambine, la prima di 13 anni ,la seconda di 8 anni. Entrambe sono studentesse, Katia frequenta la seconda media , Silvia la seconda elementare.Io e la mia famiglia abitiamo a Bari in......
P.S. grazie dell'aiuto, spero in una traduzione in inglese è un compito di corso che sto frequentando...arrivederci
Risposte
My family consists of 4 persons. My name is Pia, I'm married to Raymond. Raymond and I have the same age ie 42 years, he is a trucker, I am a teacher of primary school. Katia and Silvia are our two girls, the first in 13 years, the second of eight years. Both are students, Katia attends the seventh grade, Silvia second grade. Me and my family live in Bari..
My family isn't very big We are four.My name's Pia. I am married with Raimondo. We are peers and we' re 42 years old. My husband Raimondo is a lorry-driver, I am a teacher in a primary school. Katia and Silvia are our daughters. Katia, my first daughter, is 13. Silvia, my second daughter, is 8. They're student. Katia goes in second secondary school. Silvia goes in primary second school. My family and I are from in Bari in..
Aggiunto 1 minuti più tardi:
Hey Katia =) auguri per il tuo corso di inglese ^^
Aggiunto 1 minuti più tardi:
Hey Katia =) auguri per il tuo corso di inglese ^^
My family is made of 4 people. My name is Pia, i'm married with Raimondo. I and Raimondo, have the same age, 42 years, he is a lorrydriver and i am a teacher in a primary school. Katia and Silvia are our childrens, the first has 13 years and the second has 8 years. Both of them are students, Katia attends the second secondary school while Silvia the second primary school. I and my family lives at Bari in.....