Traduzione di inglese
Dave: You're doing a paper round ! that means you have to get up really early , right?
isn't it a lot of work for hardly any money ?
Amy: sure. i get up at 5 every morning . and you're right , i don't get a lot of money . but i don't mind . i quite like it.
dave: like it?but you have to cycle round the town in the cold and in the rain
Amy: that's right . but i 'm doing it for a reason!
Dave: what's that?
Amy: well . i'm saving up for a good guitar,i don't get a lot of pocket money , so i have to work . i want to be a singer , it's my dream .
isn't it a lot of work for hardly any money ?
Amy: sure. i get up at 5 every morning . and you're right , i don't get a lot of money . but i don't mind . i quite like it.
dave: like it?but you have to cycle round the town in the cold and in the rain
Amy: that's right . but i 'm doing it for a reason!
Dave: what's that?
Amy: well . i'm saving up for a good guitar,i don't get a lot of pocket money , so i have to work . i want to be a singer , it's my dream .
Risposte
Dave: stai facendo un giro di giornali!,questo significa che ti devi svegliare molto presto,giusto?
non è un lavoro che frutta molti soldi vero?
Amy:certo,mi sveglio alle 5 ogni mattina,e hai ragione,non guadagno molti soldi,ma non mi importa,mi piace.
Dave:ti piace?,ma devi andare in bici in giro pr la città con il freddo e la pioggia
Amy:è vero,ma lo faccio per una ragione!
Dave:quale sarebbe?
Amy:beh ecco..sto raccimolando un pò di denaro per una buona chitarra,non è un granchè la mia paghetta,quindi devo lavorare.
vorrei diventare una cantante,è il mio sogno.
non è un lavoro che frutta molti soldi vero?
Amy:certo,mi sveglio alle 5 ogni mattina,e hai ragione,non guadagno molti soldi,ma non mi importa,mi piace.
Dave:ti piace?,ma devi andare in bici in giro pr la città con il freddo e la pioggia
Amy:è vero,ma lo faccio per una ragione!
Dave:quale sarebbe?
Amy:beh ecco..sto raccimolando un pò di denaro per una buona chitarra,non è un granchè la mia paghetta,quindi devo lavorare.
vorrei diventare una cantante,è il mio sogno.