Sardi!

Calisp98
In questa sezione sono ammessi quelli che vengono dalla Sardegna che dovranno parlare il sardo

in custa sezione funti ammesoso solu cussu sgi entiti da sa Sardigna e depente allegari su sardu!!!!

Risposte
malcontentamirtilla95
inintro e domo va calore ma iffora toccata de ponnere su giubbotto!

Calisp98
deo non ci da fagu prusu...paridi in sa stasgione fritta

malcontentamirtilla95
att'iniu como de pioghere! però su chelu er nigheddu quindi atta a torrare a pioghere como...

Calisp98
inoa proede meda!!in sa idda dua???commente este su tempu?

malcontentamirtilla95
essss sa prossima vorta non mi la prenoto sa die de mare! si vio chi veste tempus bellu ando. si nono mi nd'abbarro in domo

Calisp98
mancu deo du isciu escriri ene...du escriuu comente du allego..comunque este duar disi ca incieste custu tempu malu...su tempu adìi nau ca continuada sinu a merculisi.

malcontentamirtilla95
iscrielu comente lu chistionas... già non ti namur nudda XD de uve ses?

.Verdiana.
Ciao!! Anke io sono sarda ma nn so scrivere in sardo... Però lo capisco ;D

malcontentamirtilla95
erisi deppio andare a su mare ma itti pioghende -.- arrazze e cosa!

Calisp98
l'atru annu eo tenia una professoressa de oliena che in moe bibidi a nughero. issa allegada sempre in sardu ed este grazie ai cussa ca deo inciarenesciu a cumprendere su dialettu duu, mirtilla!

malcontentamirtilla95
oèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè vinalmente peri serialkinder es colau!!! m'ippo preoccupande XD

Calisp98
inoa si potete allegari solo su sardu!!!!!!!!!!!!

Gaiuzzz <3<3
io capisco tuttoooo -.-''
e anche niente ♥

SerialKinder=)
:D Benna in su PM ;)

Calisp98
vabbè..inciesta sa mia...deo dappu nau di serrai sa mia ma issu addi serau sa dua...ma non fai nudda...tanto este sa propriu cosa sa mia

SerialKinder=)
Propriu sa mia deppinti serrai!!! :(

Calisp98
serial unu tutor dadi serraa...poite prima inci fudi sa mia e sa dua...allora issu adi serrau una a casu...

SerialKinder=)
sa mia off topic n cest prusu!!

Calisp98
crasi depo calari a su mari. aici mi faccu su bagnu e mi infriscu pagu pagu

malcontentamirtilla95
peri innoche va meda calore. comunque no ippo eo chi avio nau chi non b'iscrivio. itti un'attera pizzinna

Rispondi
Per rispondere a questa discussione devi prima effettuare il login.